Page 5 - Media Expres nr. 9 (271) / septmbrie 2022
P. 5

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI





           Disney Channel are o nouă identitate


           vizuală






            Disney Channel a anunțat că are  un nou logo și o nouă identitate
            vizuală  de  la  1  septembrie,  prin  noul  branding  încercându­se
            consolidarea  atributelor  principale  ale  televiziunii:  aventura,
            distracția, eroii neașteptați și, mai presus de toate, prieteniile – toate
            fiind specifice copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 9 ani.

               „Portofoliul  de  televiziuni  Disney  își   producții precum „Fantoma și Molly McGee”.
           menține popularitatea în România și în alte țări
           din  Europa  Centrală  și  ocupă  poziții  de  top  în   Programele Disney Channel aduc în prim­
           categoriile  lor.  De  aceea,  investim  constant  în   plan  valori  care  îi  șusțin  pe  copii  să  facă  față
           dezvoltarea  ofertei  noastre  de  programe  și  a   provocărilor vârstei, încurajându­i să creadă în ei   Walt  Disney  Company  operează  în  Europa,
           televiziunilor  liniare,  lucru  evidențiat  și  de  noua   înșiși, să­și urmeze visele și să petreacă timp de   Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) de peste 80 de
           identitate  vizuală  Disney  Channel.  Sperăm  că   calitate în compania familiei și a prietenilor.  ani.
           modificările vizuale propuse de Disney Channel
           vor  fi  apreciate  de  telespectatorii  noștri  fideli”,   The  Walt  Disney  Company,  împreună  cu   Compania  are  mii  de  angajați  la  nivelul
           afirmă  Edyta  Pytlewska­Mele,  VP  și  General   subsidiarele  și  afiliații  săi,  este  o  corporație   regiunii, ajungând la consumatori din peste 130
           Manager  Networks  în  cadrul  The  Walt  Disney   internațională  care  operează  în  patru  domenii






































                                                                                de  țări  prin  conținutul  său.  Brandurile
           Company Central Europe.            principale:  rețele  media,  parcuri  tematice  și   binecunoscute  ale  companiei  ­  Disney,  Pixar,
                                              produse, studiouri de film și Direct to Consumer.   Marvel,  Lucasfilm,  National  Geographic,  FOX,
               Disney  Channel  găzduiește  unele  dintre   Disney  este  o  companie  cotată  la  bursă,  care   FOX Sports și ESPN ­ sunt disponibile la nivelul
           cele  mai  cunoscute  seriale  și  cele  mai  iubite   face  parte  din  indicele  Dow  30  și  care  a  avut   întregii regiuni în cinematografe prin televiziune,
           personaje  ale  copiilor,  de  la  eroi  neașteptați   venituri de 59,4 miliarde de dolari înregistrate în   online,  retail,  în  Disney  Store,  prin  intermediul
           precum  Marinette  care  se  transformă  în   exercițiul financiar 2021.  platformei  de  streaming  Disney+,  dar  și  prin
           Buburuza,  în  seria  „Miraculos:  Buburuza  și                      intermediul  parcului  de  distracții  Disneyland
           Motan  Noir”,  până  la  distracție  și  râsete  cu   Având  ca  misiune  să  ofere  divertisment,   Paris.
           seriale precum „Familia Green la oraș” și priete­  informații  și  inspirație  publicului  din  întreaga
           nie, care vine în toate formele și dimensiunile, în   lume  sub  forma  unor  povești  captivante,    The




                                                                                                              5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10